لیست 5 ایردراپ معتبر تلگرامی

لیست معتبرترین ایردراپ های تلگرامی

بعد از ایردراپ موفق نات کوین که بر بستر بلاکچین شبکه تون و توسط ربات تلگرامی انجام شد. ایردراپ های متعددی ظهور پیدا کردند که توانستند از نظر تعداد اعضا با فاصله زیاد از نات کوین پیشی بگیرند. البته تعدادی از آنها کلاهبرداری از آب درآمدند.

به همین منظور در این پست به معرفی برخی ایردراپ های نسبتا معتبر میپردازیم تا در میان انبوه ایردراپ های موجود در تلگرام انتخاب بهتری داشته باشید. توجه نمایید برای تعیین اعتبار یک پروژه مواردی مانند بررسی تیم توسعه دهنده، حامیان و سرمایه گذاران پروژه، دارابودن تیک آبی تلگرام و بررسی وایت پیپر و مستندات پروژه انجام شده است.

تذکر: لازم به ذکر است که مطالب این پست به هیچ عنوان به معنی توصیه مالی یا توصیه سرمایه گذاری نبوده و لازم است کاربران قبل از هرگونه سرمایه گذاری و انتخاب پروژه در مورد آن تحقیق نموده و تمام جوانب را بسنجند.

پروژه‌های ایردارپی تلگرام با احتمال سودآوری بالا

1- پروژه DOGS

پروژه داگز Dogs تلگرام یکی از پروژه های معتبر تلگرامی است که بر اساس میزان عمر تلگرام (قدمت اکانت تلگرام) شما به شما توکن Dogs اعطا می کند. این ربات علاوه بر این بر اساس تعداد دوستان دعوت شده و تعداد روزهایی که وارد ربات می شوید هم به شما توکن اهدا می کند.

پروژه داگز دارای تیک آبی بوده و هیچ گونه درخواست واریزی از شما ندارد و طبق اعلام تیم توسعه دهنده آن بدون هیچ گونه سرمایه گذاری بطور یکجا همه توکن ها بر روی بلاکچین قرار می گیرد و درصد زیادی از آن به مشارکت کنندگان تعلق می گیرد. بر اساس بررسی های انجام شده به نظر معتبر می رسد.

2- ایر دراپ پیکسل تپ (pixeltap)

پیکسل تپ

ایردراپ تلگرامی پیکسل تپ توسط پیکسل ورس ارایه شده و یکی از ایردراپ های معتبر است که هم اکنون توکن آن در شبکه اتریوم لیست شده و در صورت عضویت و انجام تسک‌ها پتانسیل سودآوری سریع دارد.

این ایردراپ به مشارکت کنندگان توکن های NFT و توکن رمزارز Pixfi اهدا می کند.

3- ایردراپ بلوم Blum

بلوم یکی از ایردراپ های معتبر و آینده دار تلگرام است. بلوم در واقع یک صرافی ارز دیجیتال است که ایردراپ خود را در ربات تلگرامی راه اندازی کرده است. بلوم دارای هردو صرافی متمرکز و غیرمتمرکز است. این ربات هم تیک آبی تلگرام را دریافت نموده است. این بازی به طور خودکار اقدام به استخراج رمزارز بلوم می کند و شما فقط کافیست هرچند ساعت یکبار دکمه claim را بزنید و ارز استخراج شده را دریافت نمایید. برای افزایش سکه ها در این ربات می توانید بازی موجود در ربات را انجام دهید و همچنین با دعوت از دوستان پاداش دریافت نمایید.

4- ایردراپ تایم فارم

استخراج توکن در تایم فارم شباهت زیادی به بلوم دارد و همانند آن هرچند ساعت یکبار لازم است توکن های استخراج شده را دریافت نمایید. همچنین با انجام تسک ها و دعوت از دوستان می توانید سکه های بیشتری بدست آورید.

5- ایردراپ بی کوین BCoin

ایردراپ بی کوین یکی از جالب ترین ایردراپ های تلگرامی است که در واقع در این ربات برای استخراج توکن BCoin کافیست بازی فکری جالب و مشهور 2048 را انجام دهید که بر اساس مهارت و پیشرفت شما در این بازی، سکه دریافت می کنید. البته در این بازی هم تعدادی تسک و سیستم عضوگیری برای کسب امتیار بیشتر در نظر گرفته شده است. این بازی تلگرامی هم دارای تیک آبی تلگرام است.

لیست فوق مواردی از ایردراپ های معتبر در تلگرام هستند که تاکنون معتبر شناخته می شوند و می توان با احتیاط در آنها فعالیت کرد.

لازم به ذکر است هیچ گونه واریز ریالی و ارزی و رمزارزی در این پروژه ها توصیه نمی گردد و بررسی نهایی اعتبار این پروژه ها پیش از پیوستن به عهده خواننده می باشد. سایت کانی تک هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضررهای ناشی از عضویت در این پروژه ها را نمی پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا